فروش انواع کرم روغن شترمرغ اصل

کرم روغن شترمرغ محصولی بهداشتی آرایشی ست که امروزه از بهترین و مرغوب ترین روغن طیور جوان تولید شده و با کیفیت اصل بفروش می رسد و همچنین برای انواع امراض پوستی مفید واقع می گردد.
امروزه محصولات بهداشتی و آرایشی از پرفروش ترین محصولات محسوب می شوند که درصد بالایی از مشتریان شان را خانم ها تشکیل می دهند.
این محصولات با توجه به فروش بالا نیز تولید گسترده ای دارند اما در این بین تنها برخی از محصولات هستند که به سلامت پوست منجر می شوند و درصد بالایی به آسیب های پوستی منجر می گردند.
کرم های پوستی نیز در بین این محصولات نیز پرمصرف ترین ها هستند و در جهات گوناگونی تولید می شوند مثل کرم رفع سیاهی دور چشم، کرم آبرسان یا ضد آفتاب و کرم های قبل و بعد از آرایش و چندین نوع کرم دیگر.

کرم روغن شترمرغ

کرم ها همانطور که گفتیم چندین نوع هستند و درصد بالایی از این محصولات موجب بروز آسیب پوستی می شوند اما باز هم بانوان به خرید شان روی می آورند.
در این راستا برخی از کرم های پوستی در بازار ارائه شده اند که با استفاده از مواد طبیعی تولید شده و برای پوست حکم دارویی تقویتی دارند و سلول های پوستی را تقویت می نمایند.
یکی از مواد طبیعی بکار رفته در این کرم ها روغن شترمرغ است که این روغن شفا بخش فواید و خواص متعددی را شامل می شود و از شفافیت پوست گرفته تا رفع سیاهی دور چشم و حذف جوش ها همه و همه در این روغن خلاصه شده و حتی تسکین درد مفاصل و درد های عضلانی از دیگر خواص این روغن می باشد.
روغن شترمرغ خود بصورت خام و خالص چنین خواصی دارد و در قالب محصولات بهداشتی و آرایشی همچون کرم های پوستی عرضه می گردد که این کرم ها نیز به نوبه خود بهترین آبرسان محسوب می شوند و با هدف حفظ سلامت پوست بفروش می رسند.
کرم های روغن شترمرغ در چند برند مطرح جهانی تولید شده و به بازار های جهانی توزیع می شوند که برخی ازین برند ها عبارتند از:

  • امگا پنج
  • الکوان
  • گلدن نایس
  • زیت لایف
  • روناک
  • روجا
  • پرمون
  • تسکو
  • تری او
  • پنجاه چهل

برند های دیگری هم وجود دارند که بصورت اصل این کرم ها را تولید می کنند و ما نامشان را ذکر نکرده ایم ولی برای اطلاع از قیمت و نوع کرم های روغن شترمرغ و خواص شان می توانید به مراکز فروش اینترنتی مراجعه کنید و علاوه بر کسب اطلاعات مفید به خرید اینترنتی اقدام فرمایید.
در خصوص این کرم ها لازم به ذکر است که تمامی محصولاتی که از مراکز معتبر ارائه می شوند کیفیت اصل دارند یعنی از روغن اصل شترمرغ تهیه شده اند و از نظر قیمت نیز بسیار مناسب می باشند چراکه امروزه این روغن در حد فراوانی توسط مراکز پرورشی شترمرغ تولید شده اند.
درپایان خاطر نشان شویم که روغن شترمرغ در انواع مختلف دیگری از محصولات بهداشتی و آرایشی کاربرد دارد مثل صابون روغن شترمرغ، شامپو یا ژل های موضعی و کرم های تسکین درد که همه و همه به تقویت سلول پوست و حفظ سلامت شان منجر می شوند.

فروش روغن شترمرغ

منبع: خوراک دام و طیور ایران