خواص ارزشمند روغن شترمرغ اصل

روغن شترمرغ محلولی است که با روش های عصاره گیری از پوست چرب شترمرغ بدست می آید و بعنوان یک ماده ارزشمند در سلول های پوست حکم تقویت کننده را دارد و با خواص گوناگون، بصورت اصل قابل خریداری می باشد.
روغن اصل شترمرغ تنها روغنی است که بصورت کاملا طبیعی برای درمان درد مفاصل بکار می رود ازین رو در تهیه ژل و کرم های تسکین دهنده مورد استفاده قرار می گیرد و به آب رسانی پوست صورت می پردازد و علاوه بر آن تمامی سلول هایی را که آسیب دیده هستند و پوست را کدر کرده اند، بازسازی می کند.
روغن شترمرغ با استفاده از حلال ها و طی فرایندی شبیه به تقطیر در لابراتوار ها تولید و فرآوری می گردد و از غده های چرب زیر پوست و زیر فولیکول های پر شترمرغ، بدست می آید.
این روغن امروزه بصورت اصل عرضه می شود اما برای خرید جنس اصل و با کیفیت باید از مراکز معتبر این محصول را تهیه کنید چراکه نمونه های غیر اصلی و تقلبی مشابه زیاد هستند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خواص روغن شترمرغ

روغن شترمرغ همانطور که گفتیم حکم تقویت کنندگی پوست را دارد ازین رو در تولید شامپوهای بدن بکار می رود و یا اینکه در ساخت صابون های ـرایشی کاربرد دارد و همچنین در تهیه بهترین کرم های آرایشی و مرطوب کننده ها مورد استفاده قرار می گیرد.
روغن شترمرغ برای کسانیکه از پوست کدر و به اصطلاح زرد رنگ برخوردارند بسیار مفید است و بااز بین بردن سلول های مرده و ضعیف و جایگزین کردن سلول های جدید و قدرتمند به شفاف شدن و رفع زردی پوست منجر می شود.
بسیاری از جوانان از لکه های روی صورت شان که از زمان بلوغ بر روی صورت بجا مانده اند بسیار ناراحت هستند و حتی اعتماد به نفس شان را از دست داده اند و همچنین در جمع دوستان و آشنایان افکار تخریب کننده در این خصوص به ذهنشان می رسد، این افراد ممکن است بارهای کرم های گوناگون را استفاده کرده باشند اما پوست شان بازهم لکه دارد، در این راستا این افراد می توانند برای یک بار هم که شده از روغن خام شترمرغ استفاده کنند آنگاه از خواص ارزشمند این روغن آگاه می گردند.
روغن شترمرغ با نفوذ در داخل پوست و در قسمت های لکه دار موجب محو شدن لکه شده و حتی منافذ پوست را هم نمی بندد.
بطور کل خواص زیادی برای این روغن اعجاب آور ذکر شده که امروزه بعنوان داروی طبیعی و درمان کننده پوست شناخته می شود.

روغن شترمرغ اصل
3

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.