ترکیبات بهترین روغن شترمرغ باکیفیت

روغن شترمرغ از معدود عصاره هایی ست که بصورت طبیعی تهیه می شود و از بهترین ترکیبات برخوردار می باشد و همچنین باکیفیت بالا جهت درمان بیماری های پوستی و مفصلی بکار می رود.
روغن شترمرغ محلولی با خواص ضد درد و آنتی باکتریال است که از غدد چربی شترمرغ های پرورشی بعد از کشتار و پوست کنی بدست می آید. این عصاره شفا بخش دارای ترکیباتی ست که وجود این ترکیبات باعث ارزشمندی اش شده اند بطوریکه روغن شترمرغ برای بیماری های پوستی و مفصلی در دنیا حرف اول را می زند و در ساخت بهترین و باکیفیت ترین محصولات درمانی بکار می رود.

ترکیبات روغن شترمرغ و فواید آن

یکی از مهم ترین ترکیبات موجود در روغن شترمرغ وجود آمینو اسید های ضروری می باشد که امگاسه، امگا شش و امگا نه برخی ازین اسید های چرب می باشند.
پروتئین و ویتامین هم از موادی هستند که در روغن شترمرغ به وفور یافت می شود و خوب است بدانید که اسید های مفید و ضروری نیز از مواد موجود در این روغن است که برخی از آنها عبارتند از:

  • اسید چرب پالمتیک
  • اسید لینولئیک
  • اسید اولئیل
  • اسید همیرریستیک
  • اسید استئاریک

برخی دیگر از مواد هم در این روغن وجود دارند که باعث می شوند سلول های پوستی تقویت گردند مثل آرشیدونیک و پلامیتولئی.
در کل بهترین مواد در روغن شترمرغ تجمع یافته اند و وجودشان باعث شده است که این روغن درمان کننده قطعی درد مفاصل محسوب شود و در رفع عارضه های پوستی موثر واقع گردد.
بسیاری از چین و چروک های دور چشم یا روی پیشانی امروزه با استفاده از روغن اصل شترمرغ برطرف می شوند و همچنین سیاهی دور چشم یا وجود برخی از لکه های پوستی با کمک این روغن مرتفع می گردند.
بطور کلی روغن شترمرغ در جهات مختلفی با هدف درمان بیماری های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد و از جانب پزشکان برای درمان درد های مفاصل توصیه می گردد.