چرم شترمرغ رنگی ایرانی مرغوب برای صادرات

چه مسائلی سبب شده که امروزه چرم شترمرغ رنگی را شرکت های ایرانی با هدف صادرات تولید کرده و کیفیت آنها را افزایش دهند؟ در حال حاضر کدام کشورها بیشترین تقاضا را برای این چرم دارند؟

فعالیت برای تولید هر محصول امروزه با بهره گیری از دانش روز صورت می گیرد تا فروش آن در بازار داخلی و خارجی فراهم آید. چرا که بازار داخلی با محدودیت های زیادی همراه بوده و معمولا تولیدی ها سعی در فروش تولیدات خود در دیگر کشورها دارند.

طبیعتا رقابت در بازار جهانی نیاز به تولید محصولی با مزیت رقباتی مطلوب بوده تا بتواند محصول خود را راحت تر به فروش رسانید. بخصوص کالاهایی که تقاضا برای آن زیاد بوده و از طرفی کشورهای مختلف دنیا نیز آنها را تولید می کنند.

چرم شترمرغ رنگی

چرم از محصولاتی ست که در عصر حاضر بازار جهانی آن بسیار مطلوب بوده و متقاضیان زیادی آن را خریداری می کنند. این محصول که در تولیدات مختلف مانند البسته و کفش کاربرد دارد، از پوست انواع دام ها تولید می شوند. یکی از بهترین پرنده هایی که چرم آن بازار خوبی دارند شترمرغ است.

چرم شترمرغ به منظور آنکه بسیار مستحکم و با دوام بوده توانسته محبوبیت خود را در میان تولیدی های مختلف باز کرده و از آن برای تولیدات زیادی استفاده شود. از همین رو تولید کننده های داخلی نیز چرم شترمرغ رنگی را محصولی مطلوب برای صادرات می دانند.

چرم شترمرغ رنگی

صادرات چرم شترمرغ به اروپا

از مهمترین بازارهایی که تولید کننده های چرم شترمرغ آن را برای فعالیت انتخاب کرده، قاره اروپا ست. زیرا کشورهای مختلفی را می توان در آن دید که این چرم را برای تولید محصولات خود انتخاب و به کار می گیرند.

در حال حاضر کشورهایی مانند نروژ، کانادا و روسیه از مهمترین مشتریان چرم شترمرغ رنگی از شرکت های ایرانی بوده و آنها را در حجم عمده خریداری می کنند. لذا شرکت های ایرانی بیشترین همکاری را با آنها دارند.

چرم شترمرغ رنگی

منبع: بازار عرضه چرم شترمرغ