نمایندگی کارخانه تولید روغن شترمرغ

تولید روغن شترمرغ امروزه توسط کارخانه های معتبر در لابراتوار های تخصصی صورت می گیرد که روغن بدست آمده با کیفیت اصلی امروزه بوسیله نمایندگی های معتبر فروش ارائه می گردد.
روغن شترمرغ محصولی طبیعی است که بسته به روش تولید و مراکز تولید کننده دارای کیفیت متفاوتی در بازار می باشد. این محصول از ارزش درمانی بینظیری برخوردار می باشد و امروزه توسط کارخانه های معتبر در آزمایشگاه های تخصصی تولید می شود.
کارخانه های تولید روغن شترمرغ در ایران، اغلب کار پخش محصولات خود را به شرکت ها داده اند، زیرا میدانند که فروش شان افزایش خواهد یافت.
بیشتر نمایندگی های روغن شترمرغ امروز در کار فروش خبره گشته اند، البته بعضی از روغن های شترمرغ نسبت به سایر مارک های موجود در سراسر کشور فروش بیشتر دارد چون، اکثر برند شده اند یا تبلیغات گسترده همچون بصورت تلویزیونی انجام داده اند.
کارخانه های تولید کننده روغن شترمرغ بصورت عمده در ایران اندک هستند زیرا تولید روغن شترمرغ باکیفیت به هر صورتی امکان پذیر نیست و دستگاه های مختص به خود را احتیاج دارد البته بعضی از مزرعه داران شترمرغ خود بصورت سنتی تولید می کنند که کیفیت پایین تری در مقایسه با نوع کارخانه ای یا برند در بر دارد.

روغن شترمرغ و کاربردش در محصولات بهداشتی

روغن شترمرغ امروزه بعد از تولید توسط کارخانه های معتبر بصورت خام ارائه می شود که درصد بالایی از خریداران را شرکت های تولیدی محصولات بهداشتی و آرایشی در بر می گیرند.
شرکت های تولیدی محصولات بهداشتی و آرایشی با هدف تولید کرم، صابون، ژل، شامپو یا دیگر محصولات مختص پوست و مو به خرید روغن اصل شترمرغ روی می آورند و با این روغن شفابخش انواع مختلفی ازین قبیل محصولات را تولید می کنند.
محصولات یاد شده با هدف ایجاد پوستی سالم و شاداب تولید شده اند زیرا این روغن بیشتر خواصش به تقویت سلول پوست محدود شده و اگرچه تسکین دهنده درد و درمان کننده درد مفصل است ولی باز هم برای پوست بیشتر مفید واقع می گردد.
محصولات بهداشتی و آرایشی روغن شترمرغ محصولاتی هستند که برای پوست بهترین اثربخشی را خواهند داشت و برای تقویت پیاز موی سر و همچنین رفع شوره و ریزش یا موخوره می توانند مفید ترین دارو باشند.

تولید روغن شترمرغ

روغن شترمرغ و تسکین درد

روغن شترمرغ اگرچه برای تقویت پوست حرف اول را میزند و محصولات بهداشتی و آرایشی متعددی از آن تولید شده ولی در امر تسکین درد نیز می تواند بهترین اثرات را بگذارد به همین علت در تولید ژل های موضعی و تسکین درد های عضلانی هم ازین روغن مصرف می شود.
روغن اصل شترمرغ و محصولاتی که در این راستا با آن تهیه شده اند همه و همه یک اثر مشترک روی درد های مفصلی دارند و آن هم تسکین درد و درمان بیماری می باشد.
مصرف این روغن روی محل درد می تواند تسکین آنی بهمراه آورد و این یکی از خواص روغن اصل شترمرغ است یعنی برای تست کردن یک روغن پیش از خرید می توانید آن را به محل درد بمالید اگر با سرعت جذب پوست شد یعنی اصل است و اگر درد را تسکین داد بی شک محصولی با کیفیت اصلی خریداری کرده اید.
ناگفته نماند این روغن برای درد کمر، آرتروز، درد گردن یا گرفتگی عضلات و مفاصل یک داروی قوی و درمان قطعی محسوب می شود که برای خرید اینترنتی آن نیز می توانید به مراکز معتبر و دفاتر فروش آنلاین مراجعه کنید و در برند های مشهور جهانی این روغن را تهیه نمایید.

تولید روغن شترمرغ

منبع: خوراک دام و طیور ایران