عرضه روغن شترمرغ اصل با قیمت عالی

روغن شترمرغ یک محلول خالص است که از چربی و اسیدهای چرب کمیاب برخوردار می باشد و امروزه با کیفیت اصلی در بازار ارائه می گردد و با قیمتی بسیار عالی در اندازه و مقادیر مختلف عرضه می شود.
شترمرغ ها پرندگانی بی پرواز با بزرگترین جثه هستند که از بزرگترین تخم از حیث اندازه برخوردارند ولی تخم شان نسبت به هیکل پرنده در زمره کوچکترین تخم هاست یعنی تخم شترمرغ دو رتبه بزرگترین و کوچکترین را به خود اختصاص داده است.
علاوه بر تخم، گوشت این پرنده هم از سالم ترین گوشت هاست و علاوه بر این دو، چرم هایی که از پوست شترمرغ بدست می آیند در زمره مستحکم ترین و زیباترین چرم ها می باشند.
با این حساب شترمرغ پرنده ای خاص با سودآوری بسیار بالاست که هر محصول بدست آمده از آن در زمره خاص ترین و بهترین محصولات هستند.

روغن شترمرغ

علاوه بر محصولات یاد شده یک محصول منحصر بفرد دیگر از شترمرغ بدست می آید که در واقع از غده های چربی پوست آن فرآوری می شوند و آن روغن شترمرغ است، روغن شترمرغ هم همانند چرم، گوشت و تخمش در دسته بهترین و نایاب ترین روغن ها بوده و کمیاب ترین اسید های چرب را در خود دارد و حتی ویتامین های خاص به خودش را دارد.
چیزی که باعث شده است این روغن با ارزش تلقی شود مواد موجود در آن می باشند اما مهم تر از آنها خواص روغن است که باعث شده از آن در درمان بیماری های پوستی، محو لکه های پوستی، رطوبت رسانی، تسکین درد، شفاف نمودن پوست بدن، بازسازی سلول های آسیب دیده و رفع چین و شکنج های دور چشم و پیشانی استفاده نمایند.
همانطور که گفتم در تسکین درد به این روغن روی می آورند چراکه این روغن دردهای مفصلی را تسکین داده و در عین حال به زیباسازی پوست می پردازد به بیانی دیگر روغن شترمرغ در طبیعت تنها روغنی است که چندین خاصیت را با هم داراست به همین علت ارزش مادی و معنوی بالایی دارد ولی ارزش مادی آن آنقدر زیاد نیست که از خریدش صرف نظر کنید.
خواص این روغن آنقدر فراوان است که بدون در نظر گرفتن ارزش مالی اش آن را تهیه خواهید کرد به همین خاطر امروزه این روغن بصورت اصل و با قیمتی عالی عرضه شده و بفروش می رسد.