شیوه تشخیص روغن اصل شترمرغ

روغن شترمرغ اصل محصولی ست که امروزه توسط مراکز معتبر ارائه می شود و شیوه های خاصی برای تشخیص روغن اصل وجود دارد که در ادامه توضیح خواهیم داد.
روغن شترمرغ امروزه بعنوان یک داروی شفابخش و معجزه قرن توسط بسیاری از مراکز عرضه می گردد که با وجود تعداد زیاد مراکز عرضه کننده امکان ارائه روغن تقلبی بسیار بالاست ازین رو بر آن شدیم تا شیوه تشخیص روغن اصل شترمرغ را بیان کنیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

روغن اصل شترمرغ و شیوه تشخیص آن

روغن شترمرغ همانطور که می دانید خاصیت ضد درد دارد و غیر از آن برای پوست بدن فواید گوناگونی بهمراه می آورد. برای تشخیص روغن اصل شترمرغ باید ابتدا آن را روی دست خود بمالید، در عرض کمتر از چند دقیقه باید روغن جذب پوست شده باشد زیرا که روغن اصل شترمرغ به محض مالیدن به پوست جذب می گردد پس اگر دیدی روغن جذب نشد و یا اینکه محل مربوطه چربی زیادی داشت یعنی اینکه این روغن دارای ناخالصی ست و یا اینکه اصل نمی باشد.
یک روش دیگر برای تشخیص روغن اصل شترمرغ این است که روغن را روی محل درد بمالید، روغن اصل شترمرغ به محض آغشته شدن به محل درد موجب تسکین درد می شود یعنی اگر روغن را برای درد مفاصل یا درد کمر استفاده کنید و بر نقطه مورد نظر بکشید در عرض چند دقیقه درد آرام می شود در غیراینصورت روغن اصل نیست و احتمال تقلبی بودنش می رود.
روغن شترمرغ در نوع اصل در دمای معمولی اتاق یعنی 25 درجه بصورت مایع است و هیچ ماده جامدی در آن یافت نمی شود اما روغن اگر اینچنین نبود یعنی غیر اصل است همچنین این روغن در هوای سرد جامد می شود ورنگ سفید به خود می گیرد و در دمای معمولی رنگش زرد است.
روغن شترمرغ بسیار ریزدانه می باشد و همانطور که گفتیم به محض مالیدن به پوست جذب می شود و هیچ ریزدانه ای روی پوست بوجود نمی آید.
درکل روغن اصل شترمرغ محصولی پراستفاده و بسیار سودمند می باشد که امروزه توسط مراکز معتبر ارائه شده ولی برای اطمینان از اصل بودنش بهتر است موارد گفته شده را بررسی نمایید.
منبع: خوراک دام و طیور ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.