شرایط صادرات چرم شترمرغ رنگی اروپا

صادرات به اروپا یکی از مهمترین راهکارهای ست که می تواند سبب بهتر شدن وضعیت صنایع تولید چرم شترمرغ رنگی در ایران شود. لذا باید هر تولید کننده شرایط آن را به خوبی مورد بررسی قرار دهد.

بازار ایران یکی از بهترین بازارها برای خرید و فروش چرم است. اما طبیعتا با فعالیت شرکت های مختلف در عرصه چرم، اغلب آنها با محدودیت فروش رو به رو شده و طبیعتا سود آوری آنها کاهش می یابد. از همین رو تولید کننده های مختلف سعی در استفاده از بازار دیگر کشورها داشته و به این ترتیب محصولات خود را از بن بست بازار داخلی آزاد می کنند.

در ایران چرم شترمرغ یکی از تولیداتی ست که بازار داخلی آن محدود بوده و بسیاری از کارخانه ها در فکر صادرات آن هستند. به این ترتیب می توانند چرم شترمرغ ایرانی را به کشورها مختلف دنیا معرفی کرده و برای این منظور بازاریابی حرفه ای انجام می دهند.

در حال حاضر کشورهای زیادی هستند که خواهان چرم شترمرغ رنگی بوده و از آن برای تولید محصولات مختلف مانند کفش، کیف، پالتو و … استفاده می کنند. لذا تولید کننده های ایرانی می توانند مقادیر زیادی از چرم شترمرغ را به این کشورها صادر کرده و با وارد کننده های آنها همکاری کنند.

شرایط صادرات چرم شترمرغ

همانطور که مشخص است صادرات چرم شترمرغ رنگی همانند دیگر چرم ها نیاز به رعایت اصول مختلف است. زیرا باید هر صادر کننده محصول خود را مطابق با قوانین کشور مقصد آماده کرده و در اختیار مشتریان خود قرار دهند. لذا در زیر برخی از شرایط مهم صادرات چرم شترمرغ بیان می شود.

  1. دارای بودن استانداردهای لازم زیست محیطی
  2. اقدام به صادرات چرم تحت عنوان شرکت بازرگانی
  3. داشتن گواهی مبداء و دریافت آن از گمرک کشور مبداء
  4. پرداخت هزینه های گمرکی با توجه به کشور مقصد
  5. ترجیحا بهتر است از شرکت هایی که در زمینه صادرات چرم فعالیت دارند کمک گرفته شود.

صادرات چرم شترمرغ به اروپا

با توجه به تماسهایی که با این مجموعه و دیگر عرضه کننده های چرم شترمرغ رنگی انجام شده است، می توان گفت کشورهای اروپایی تقاضای زیادی برای خرید چرم شترمرغ از ایران دارند. زیرا اغلب آنها بر این باورند که شرایط اقلیمی ایران مناسب بوده و پوست پرنده برای تولید چرم بسیار مطلوب است.

با توجه به این موضوع هر ساله تماس های زیادی از کشورهای مختلف اروپایی مانند ترکیه، روسیه، نروژ و … با صادر کننده های چرم شترمرغ گرفته شده این محصول را در انواع مختلف کراست و فینیش خریداری می کنند.

منبع: بازار عرضه چرم شترمرغ