خرید روغن شترمرغ اصل اکلاس

روغن شترمرغ اکلاس یک محصول طبیعی فرآوری شده از شترمرغ های جوان می باشد که با بهترین خواص و بصورت اصل تولید شده و با قیمت های مناسبی قابل خریداری می باشد.
روغن شترمرغ اکلاس روغنی اصل می باشد که در لابراتوار های تخصصی و معتبر بدست آمده و در بازسازی پوست آسیب دیده بهترین کارآیی را دارد. روغن اکلاس امروزه توانسته است در درمان هر عارضه ای نقش درمان کننده را ایفا کند و حتی در خصوص درد های مختلف بهترین تسکین دهنده خواهد بود.

خواص درمانی روغن شترمرغ اکلاس

روغن شترمرغ اکلاس یک روغن شفابخش است که در خصوص رفع ترک های پس از زایمان مفید واقع می گردد بدین شکل که با مالیدن روغن روزی یکبار به محل آسیب دیده پوست، آن قسمت را ماساژ میدهید و تا 75 روز از این کرم استفاده می نمایید.
یکی دیگر از اثرات معجزه گر این روغن اثر دائمی اش در محو چین و چروک می باشد، همانطور که می دانید خشک شدن پوست اطراف چشم و پیشانی بخاطر تابش زیاد نور خورشید است که گاه به سیاه شدن منجر می شود حال باروغن اکلاس می توانید این قسمت های خشک را مرطوب کنید و در مرحله بعد به رفع سیاهی و تیرگی بپردازید.
روغن شترمرغ اکلاس از امگا سه، شش و 9 فراوان برخوردار است و به همین خاطر نوعی ضدآفتاب محسوب می شود.
صرف نظر از اینکه روغن اکلاس برای زیبایی استفاده می شود، می توان از آن برای تسکین درد هم استفاده کرد به خصوص دردهای مفصلی که به خوبی موجب درمان و تسکین آن می گردد.
در کل روغن شترمرغ اکلاس روغنی است که برای هر دردی درمان و مداواست و از زیباسازی پوست گرفته تا آبرسانی و رفع لکه ها و درمان درد مفاصل همه و همه در یک محلول بنام اکلاس خلاصه شده است و با قیمت و کیفیت عالی قابل خریداری می باشد.
منبع: خوراک دام و طیور ایران